[VIDEO] Dato Aliff Syukri Merajuk Apabila Di Suruh Nyanyi Lagu Nasyid Oleh Datin Shahida Dan Hafiz Hamidun

Tular di media sosial semalam dan beberapa hari yang lepas berikutan video lagu bobo dimana, Dato Aliff Syukri dibidas hebat oleh rakan rakan artis dan netizen. Semalam datin menasihati nya dan juga persoalkan Sajat dalam video durasi pendek dan mendapat perhatian ramai. Namun, pada pagi jumaat hari yang mulia ini, sekali lagi datin menasihati nya bersama Hafiz Hamidun pabila disuruhnya nasyid pula. Melihatkan reaksi wajah Dato Aliff Syukri sungguh berbeza kan dan lantas keluar daripada pejabatnya. hekhek.

kita suruh @aliffsyukriterlajaklaris nyanyi lagu nasyid suruh @hafizhamidun buat lagi utk dia….last2 dia kata…. u jer lah nyanyi….sibuk suruh orang’ #soannoying  nanti kita nyanyi betul2 baru dia tau…..

Walau apa pun, min rimbabara harapkan, doakan agar Dato Aliff Syukri sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki. Dan juga, sentiasa bertaubat dan insaf akan perbuatan yang boleh mengundang maksiat. Jom sama sama komen yang baik baik dan sama sama juga mendoakan mereka.
VIDEO:
Ni video hari tu jumpa dgn @hafizhamidun …..kita suruh @aliffsyukriterlajaklaris nyanyi sbb @hafizhamidun dan buat lagu dah tinggal nyanyi je……Insya Allah kita pastikan dia nyanyi lagu nasyid…dia mmg tau suara dia x berapa nak sedap tapi sbb suka jadi retis kita usahakan lah ya dia jadi retis nasyid… siapa sokong??? (sbb hari tu @aliffsyukriterlajaklaris tanya kalau dia buat nasyid ada x org nak dgr,tgk byk feedback positif )